Monday, January 23, 2017

InstaSwap!

Hello! How are you everyone?
As some of you know, I'm heavily addicted to Instagram. I'm using it every single day. I love looking through inspiring profiles of people interested in various stuff. Of course most of them are profiles with handmade goods, like Inuinka's account (FB, IG). But it's not just about pretty photos, right? Sometimes instagram brings people together, especially when they're interesting in the same stuff. We decided to make a swap with Inuinka, an InstaSwap!
Hej! Jak się macie?
Jak pewnie wiecie, jestem ciężko uzależniona od Instagrama. Używam go codziennie. Uwielbiam przeglądać inspirujące profile! Większość z profili, które obserwuje jest oczywiście związana z rękodziełem, jak na przykład profil Inuinki (FBIG). Ale, ale.. nie chodzi tu tylko o fajne fotki. Instagram czasem zbliża ludzi, prawda? Szczególnie jeśli interesują się podobnymi rzeczami. No i tak właśnie postanowiłyśmy z Inu zrobić sobie wymiankę instagramową!


What did Karolina get from me? She loves knitting and she always travells with a ball of yarn and some knitting needles, so I decided to sew the Yarn Project Organiser for her!
Co Karolina dostała ode mnie? Inu uwielbia robić na drutach i zawsze podróżuje z włóczkami i drutami więc postanowiłam zrobić dla niej organizer włóczkowy!


She also loves being surrounded with bright, delicate or just white stuff, so I've chosen my feather fabric for the exterior.
Inu uwielbia też być otoczona jasnymi, delikatnymi lub białymi rzeczami więc wybrałam moją tkaninę w piórka jako główną tkaninę.


The interior is mostly grey so it matches the exterior perfectly.
Środek jest zrobiony głównie z szarej bawełny dzięki czemu idealnie pasuje do piórek.


The organiser has two pockets, one of which is a "safe" pocket closed with white Velcro. On the other side of the organiser there are a lot of loops where Inu can put her knitting needles and other usefull stuff for knitting. It's quite a big organiser so she can also put a lot of yarn balls inside (hmm.. approximately 3 big balls of yarn).
Organizer ma dwie kieszonki, jedna z nich jest zamykana na rzep. Po drugiej stronie organizera jest pełno pętelek, w które można włożyć druty i inne akcesoria do dziergania. Organizer jest dość spory więc spokojnie pomieści kilka motków (mniej więcej 3 duże motki).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

And what did I receive from Inuinka?
A co ja dostałam od Karoliny?


An amazing letter, a perfect hat made of chunky yarn and.. a small weaving piece!
Wspaniały list, idealną zimową czapkę z grubaśnej włóczki i.. małą makatkę!


I'm truly in love with everything. I wear the hat every day now and the weaving is hanging on my wall in my reading conrer - the colours are just perfect for that corner!
Jestem wszystkim zachwycona. Czapkę noszę codziennie a makatka już wisi na ścianie w moim kąciku czytelniczym - idealnie pasuje do niego kolorystycznie!

Thank you so much Inu for this swap! It was great fun, right?
Dzięki Inu za tę wspaniałą wymiankę!

When was the last time you had a BlogSwap?!
I've almost forgotten how fun it was!
A kiedy wy ostatni raz braliście udział w wymiance blogowej?!
Ja już prawie zapomniałam jak to jest!


Psssst! DOn't forget about the WOŚP auction with my notebook!
Psssst! Nie zapominajcie o aukcji WOŚP z moim notesem!

2 comments:

  1. Ja również jestem uzależniona od instagrama! I również jestem zdania że dzięki nim można poznać wiele wspaniałych osób o podobnych zainteresowaniach do naszych :) Ja zwykle biorę udział w wymianach dotyczących mojej pasji - czyli pisania listów i wymiany akcesoriów do dekoracji, ozdabiania ich - to coś świetnego!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wymianka są super, a tak dawno nie brałam w nich udziału :D listy pisze tylko z jedna dziewczyna, ktora poznałam dzieki blogom :D

      Delete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...